Здравствуйте, гость ( Вход | Регистрация )

 
Тема закрытаОткрыть новую тему
> Скрипт на вендора
Brutos
сообщение 26.9.2004, 19:30
Сообщение #1


***

BANNED
Сообщений: 59
Регистрация: 26.9.2004
Группа: Banned
Наличность: 0
Из: Израиль/Хайфа
Пользователь №: 2.312



Скрипт на вендора работаюший..
Правда гмам когда его пакупаеш он деньги не берет.. ну вендор...
А у простого игркоа все норм.. протестили=)
Код


[ITEMDEF i_ven]

DEFNAME=i_vendor_box

NAME=Vendor

ID=6178

TYPE=T_NORMAL

WEIGHT=0

CATEGORY=вендор

SUBSECTION=вендор

DESCRIPTION=место вендора



ON=@Create

ATTR=attr_move_never|attr_newbie|attr_static

COLOR=00

MORE2=100



ON=@CLICK

IF (<LINK>==04fffffff)

  NAME=Vendor (Empty)

ELSE

  NAME=<LINK.MEMORYFINDTYPE.MEMORY_IPET.LINK.NAME>'s vendor.

ENDIF



ON=@DropOn_Ground

MOREX=<P.X>

MOREY=<P.Y> 0



ON=@DCLICK

IF (<SRC.TARG.TOPOBJ.DISTANCE> > 2)

   SRC.MESSAGE=You can't reach that.

   RETURN 1

ENDIF



IF (<LINK>==04fffffff) || (<EVAL <LINK.UID>>==0)

  LINK=04fffffff

  DIALOG d_vendor_menu_buy

ELSE

  IF (<LINK.MEMORYFINDTYPE.MEMORY_IPET.LINK>==<SRC.UID> ) || (<SRC.IsGM> )

     DIALOG d_vendor_menu_owner

  ELSE

     SRC.SYSMESSAGE=Whese is not you Vendor

  ENDIF

ENDIF

RETURN 1



ON=@TargON_Char

IF (<SRC.TARG.BRAIN> > 0)

  SRC.SYSMESSAGE ~Вы не можете передать управление своим вендором NPC!

  RETURN 1

ENDIF

LINK.SAY <SRC.NAME> bye bye.

SRC.SYSMESSAGE New owner: <SRC.TARG.NAME>!

SRC.TARG.SYSMESSAGE Are you new owner <LINK.NAME> Vendor.

LINK.MEMORYFINDTYPE.MEMORY_IPET.REMOVE

SRC.NEWITEM=i_memory

SRC.ACT.COLOR=memory_ipet

SRC.ACT.LINK=<SRC.TARG.UID>

SRC.ACT.LAYER=layer_special

SRC.ACT.CONT=<LINK>

LINK.SAY Hello <SRC.TARG.NAME>,my master.

NAME=<SRC.TARG.NAME>'s vendor.

RETURN 1





// -============================ Vendor Menu Buy ==============================-

[DIALOG d_vendor_menu_buy]

250,200

nomove

nodispose

gumppic 20 -70 3504 - центр

gumppic 30 -70 3504 - центр

gumppic 25  160 3507 - низ

gumppic 255 -70 3505 - правый бок

gumppic 15 -70 3503 - левый бок

gumppic 255 160 3508 - правай нижний уголок

gumppic 15 160 3506 - левый нижний уголок



text  30  25  0 0             // Do you want?

text  70  50  0 1             // Price <MORE2>

button  80  85 2074 2075 1 0 1 // Buy

button 160  85 2073 2072 1 0 0 // Cancel

text  70  130  0 2             //



[DIALOG d_vendor_menu_buy text]

Вы хотите Получить Вендора?

Buy price: 500000 gp.

       



[DIALOG d_vendor_menu_buy button]

ON=1 // BUY

IF (<SRC.TARG.TOPOBJ.DISTANCE> > 2)

   SRC.SYSMESSAGE=You can't reach that.

   RETURN 1

ENDIF

IF <SRC.RESTEST 500000 i_gold>

SRC.CONSUME=500000 i_gold



//IF !(<SRC.IsGM> )

 // SRC.PAYUP <EVAL (<MORE2>*1000)>

  //IF !(<VAR.ENOUGH> )



SRC.NEWNPC={c_vendor_male 1 c_vendor_female 1}

SRC.LINK.NAME=<LINK.MEMORYFINDTYPE.MEMORY_IPET.LINK.NAME>

LINK=<SRC.ACT.UID>

SRC.ACT.FINDLAYER(29).MORE1=10000

SRC.ACT.P=<MOREP>

SRC.ACT.FIX

src.act.flags=<src.act.flags>|04

NAME=<SRC.NAME>'s vendor.



SRC.NEWITEM=i_memory

SRC.ACT.COLOR=memory_ipet

SRC.ACT.LINK=<SRC.UID>

SRC.ACT.LAYER=layer_special

SRC.ACT.CONT=<LINK>

RETURN 1



ELSE

   SRC.SYSMESSAGE 500000

ENDIF

ENDIF

RETURN 1



ON=0 // CANCEL





// -============================ Vendor Menu Owner ============================-

[DIALOG d_vendor_menu_owner]

200,200

resizepic 0 0 3500 400 500    // Background

text 120  20 53 0             // Menu Text

gumppic  40 45 2091            // Line

gumppic 150 45 2091            // Line



button 50  70  210  211 1 0 1 // Open Vendor sell box Button

text   80  70  0 2            // Open Vendor box Text

button 50 100  210  211 1 0 2 // Close/Open Button

text   80 100  0 3            // Close/Open Text

button 50 130  210  211 1 0 3 // Change Vendor sex Button

text   80 130  0 4            // Change Vendor sex Text

button 50 160  210  211 1 0 4 // Transfer Vendor Button

text   80 160  0 5            // Transfer Vendor Text

button 50 190  210  211 1 0 5 // Destroy Vendor Button

text   80 190  0 6           // Destroy Vendor Text

button 50 190  210  211 1 0 5 // Destroy Vendor Button

text   80 220  0 12           // Destroy Vendor Text

button 50 220  210  211 1 0 6 // Destroy Vendor Button



gumppic  30 440 92            // Status Gumps

//gumppic  80 440 93            // Status Gumps

//gumppic 190 440 93            // Status Gumps

//gumppic 240 440 93            // Status Gumps

//gumppic 340 440 94            // Status Gumps

//gumppic 440 440 94            // Status Gumps

text  80 445  0 7             // Status Cash





text   80 250  0 8

text   80 290  0 9

text   80 320  0 10

text   80 350  0 11







[DIALOG d_vendor_menu_owner text]

Персоналный Вендор.Меню.

Vendor system, CraZy Heaven. 2004

Открыть банк вендора ( Inventory )

<QVAL <LINK.TAG.SELL> ? Закрыть:Открыть> Вендора (sell for another players)

Сменить пол. (male/female)

Передать Вендора

Удалить Вендора

Cash: <EVAL <LINK.FINDLAYER.29.MORE1>>, Pабочие дни : <EVAL (<LINK.FINDLAYER.29.MORE1> / <LINK.HIREDAYWAGE> )>



команды :

drop all - заставить вендора раздется.

cash - забирает деньги у продавца.

price  -Сµ устанавливает цену РЅР° товар.



Сменить имя



[DIALOG d_vendor_menu_owner button]

ON=1 // Open vendor sell box

IF (<SRC.TARG.TOPOBJ.DISTANCE> > 2)

   SRC.MESSAGE=You can't reach that.

   RETURN 1

ENDIF

LINK.FINDLAYER.26.OPEN



ON=2 // Open/Close vendor

IF (<SRC.TARG.TOPOBJ.DISTANCE> > 2)

   SRC.MESSAGE=You can't reach that.

   RETURN 1

ENDIF



IF (<EVAL 0<LINK.TAG.SELL>>==0)

  LINK.SAY I'm opening for another players now.

  LINK.TAG.SELL=1

ELSE

  LINK.SAY I'm closing for another players now.

  LINK.TAG.SELL=0

ENDIF



ON=3 // Change vendor Sex

IF (<SRC.TARG.TOPOBJ.DISTANCE> > 2)

   SRC.MESSAGE=You can't reach that.

   RETURN 1

ENDIF



IF (<LINK.BODY>==c_man)

  LINK.BODY=c_vendor_female

  LINK.OBODY=c_vendor_female

  LINK.NAME=#NAMES_HUMANFEMALE

  LINK.FINDLAYER.16.REMOVE

ELSE

  LINK.BODY=c_vendor_male

  LINK.OBODY=c_vendor_male

  LINK.NAME=#NAMES_HUMANMALE

ENDIF

LINK.FIX



ON=4 // transfer

IF (<SRC.TARG.TOPOBJ.DISTANCE> > 2)

   SRC.MESSAGE=You can't reach that.

   RETURN 1

ENDIF

TARGET Select Target

RETURN 1



ON=5 // destroy

IF (<SRC.TARG.TOPOBJ.DISTANCE> > 2)

   SRC.MESSAGE=You can't reach that.

   RETURN 1

ENDIF

LINK.REMOVE

LINK=04fffffff



ON=6 // Change vendor name

IF (<SRC.TARG.TOPOBJ.DISTANCE> > 2)

   SRC.MESSAGE=You can't reach that.

   RETURN 1

ENDIF

LINK.NAME=<LINK.MEMORYFINDTYPE.MEMORY_IPET.LINK.NAME>

RETURN 1



[CHARDEF c_vendor_male]

NAME=#NAMES_HUMANMALE the Vendor

ID=c_man

CAN=mt_equip

HIREDAYWAGE=0

DESIRES=i_gold,e_notoriety

AVERSIONS=t_trap,t_eerie_stuff



TSPEECH=spk_vendor

TEVENTS=e_vendor



CAN=0



ON=@Create

   NPC=brain_vendor

   COLOR=colors_skin

   FLAGS=000000005

   NEED=i_gold

   FOOD=32767

   TAG.HIREDWAGE 0

   

   STR=1000

   ITEM=equip_VENDOR



On=@GetHit

   return 1



ON=@Hit

RETURN 1



CATEGORY=Civilized

SUBSECTION=Tradesmen

DESCRIPTION=Vendor



[CHARDEF c_vendor_female]

NAME=#NAMES_HUMANFEMALE the Vendor

ID=c_woman

CAN=0

HIREDAYWAGE=200



TSPEECH=spk_vendor

TEVENTS=e_vendor



ON=@Create

   NPC=brain_vendor

   COLOR=colors_skin

   FLAGS=028000005

   NEED=i_gold

   FOOD=32767



   STR=1000

   ITEM=equip_VENDOR_F



On=@GetHit

   return 1





CATEGORY=Civilized

SUBSECTION=Tradesmen

DESCRIPTION=Vendor Female



[ITEMDEF i_mem_Owner]

ID=I_memory

type=t_eq_sript



ON=@Create

TIMER=200



ON=@TIMER

remove



[Speech sp_owner]

//допустим сериал владельца у вендора в more2

ON=*inventory*

if (<FINDID(i_mem_Owner)) && (<more2>!=<src.serial>)

   return 1

ELSE

   if !(<FINDID(i_mem_Owner))

       newitem i_mem_Owner

       act.equip

   endif

ENDIF



[ITEMDEF i_vendor_use]

ID=i_pet_man

DEFNAME=i_vendor_use

NAME=[DO NOT REMOVE]

TYPE=t_normal



ON=@Create

  ATTR=08090



[SPEECH spk_vendor]



On=*time*

   if <typedef.hiredaywage>

       hire

       return 1

   endif



On=*buy*

IF (<FINDID.i_vendor_use.LINK>==<SRC.UID> )

  SAY You own this shop, just take what you want.

  BUY

  RETURN 1

 ELSE

  BUY

  RETURN 1

 ENDIF



On=dupe



[EVENTS e_vendor]

On=@NPCSeeNewPlayer

   if <ismypet>

       return 0

   endif

   if <distance> > 3

       return 1

   endif



   face

   return 0



--------------------
С уважением, user posted image
Пользователь в офлайнеDelete PostОтправить личное сообщение
Вернуться в начало страницы
+Ответить с цитированием данного сообщения
Miza
сообщение 28.9.2004, 17:07
Сообщение #2


*****

Группа: Пользователи
Наличность: 0
Из: United Kingdom
Пользователь №: 2.243



S takimi skriptami na vendora ti daleko ne poideS!!
Vot skript na vendora dla nastoyastih parney!!!
[code]



[ITEMDEF i_deed_housevendor]

NAME=contract of employment

ID=i_deed

VALUE=1252



CATEGORY=Provisions - Deeds

SUBSECTION=House Vendor Deeds

DESCRIPTION=Player Vendor Deed



ON=@DCLICK

SRC.NEWNPC { C_HOUSE_VENDOR 1 C_HOUSE_VENDOR_F 1 }

SRC.ACT.FINDLAYER(LAYER_BANKBOX).MORE1=500

SRC.ACT.SAY Greetings, I will be working for you.

SRC.TAG.VENDOR <SRC.ACT.UID>

REMOVE

SRC.NEWITEM i_vendor_use

SRC.ACT.CONT <EVAL <SRC.TAG.VENDOR>>

SRC.ACT.LINK <SRC.UID>

SRC.NEWITEM=i_custom_mem_vendor

SRC.ACT.COLOR memory_ipet

SRC.ACT.LINK <SRC.UID>

SRC.ACT.MORE <SRC.UID>

SRC.ACT.MORE2 memory_ipet

SRC.ACT.CONT <EVAL <SRC.TAG.VENDOR>>

SRC.ACT.TIMER 30

CONT.ACT.BOUNCE

CONT.UPDATEX

RETURN 1

ELSE

SRC.SYSMESSAGE You must ask the owner of this building to name you a friend of the household in order to place a vendor here.

RETURN 1



[ITEMDEF i_custom_mem_vendor]

DEFNAME=i_custom_mem_vendor

ID=i_memory

NAME=Vendor Memory [DO NOT REMOVE]



ON=@Timer

LINK <MORE>

COLOR <MORE2>

TIMER 30

RETURN 1



[ITEMDEF i_vendor_use]

ID=0db5

DEFNAME=i_vendor_use

NAME=[DO NOT REMOVE]



[CHARDEF c_house_vendor]

DEFNAME=C_HOUSE_VENDOR

NAME=#NAMES_HUMANMALE

ID=C_MAN

CAN=mt_equip

HIREDAYWAGE=1



TSPEECH=spk_house_vendor

TEVENTS=e_Human_ConvInit

TEVENTS=e_Human_Needs



ON=@Create

NPC=brain_vendor

COLOR=colors_skin

FLAGS=000000005

NEED=i_gold

SPEECHCOLOR 110

SPEAK [Invul]

TAG.HIREDWAGE 1

str=32000



ITEMNEWBIE=random_male_hair

COLOR=colors_hair

ITEMNEWBIE=random_facial_hair

COLOR=match_hair

ITEM=i_shirt_plain

COLOR=colors_all

ITEM=random_pants

COLOR=colors_all

ITEM=random_shoes

COLOR=colors_neutral



CATEGORY=Civilized

SUBSECTION=Tradesmen

DESCRIPTION=House Vendor



ON=@Click

food=50

SPEECHCOLOR 110

SPEAK [Invul]

RETURN 0



ON=@Dclick

food=50

IF (<FINDID.i_vendor_use.LINK>==<SRC.UID>)

DIALOG d_vendor_main

RETURN 1

ELSE

BUY

RETURN 1

ENDIF



on=@environchange

food=50



ON=@GetHit

RETURN 1



ON=@Hit

RETURN 1



[CHARDEF c_house_vendor_f]

DEFNAME=C_HOUSE_VENDOR_F

NAME=#NAMES_HUMANFEMALE

ID=C_WOMAN

CAN=mt_equip

HIREDAYWAGE=1



TSPEECH=spk_house_vendor

TEVENTS=e_Human_ConvInit

TEVENTS=e_Human_Needs



ON=@Create

NPC=brain_vendor

COLOR=colors_skin

FLAGS=000000005

NEED=i_gold

SPEECHCOLOR 110

SPEAK [Invul]

TAG.HIREDWAGE 1

str=32000



ITEMNEWBIE=random_female_hair

COLOR=colors_hair

ITEM=i_shirt_plain

COLOR=colors_all

ITEM=random_skirt

COLOR=colors_all

ITEM=random_shoes

COLOR=colors_neutral



CATEGORY=Provisions - Deeds

SUBSECTION=Vendor Deeds

DESCRIPTION=Player Vendor Female



ON=@Click

food=50

SPEECHCOLOR 110

SPEAK [Invul]

RETURN 0



ON=@Dclick

food=50

IF (<FINDID.i_vendor_use.LINK>==<SRC.UID>)

DIALOG d_vendor_main

RETURN 1

ELSE

BUY

RETURN 1

ENDIF



on=@environchange

food=50



ON=@GetHit

RETURN 1



ON=@Hit

RETURN 1



[SPEECH spk_house_vendor]

DEFNAME=spk_house_vendor

ON=*Help*

IF (<FINDID.i_vendor_use.LINK>==<SRC.UID>)

SRC.SYSMESSAGE To set the price of items you are selling, say Price, and then the amount you wish to sell the item for.

SRC.SYSMESSAGE

SRC.SYSMESSAGE To view your vendor's inventory, type <NAME> Inventory, or <NAME> Stock.

SRC.SYSMESSAGE

SRC.SYSMESSAGE To change the vendors clothing or items, double click your vendor, and select 'Customize Vendor' from the vendor status menu.

RETURN 1

ELSE

RETURN 1



ON=*dismiss*

//IF (<FINDID.i_vendor_use.LINK>==<SRC.UID>)

SRC.targ.remove

SRC.NEWITEM i_deed_housevendor

SRC.ACT.BOUNCE

RETURN 1

ELSE

say I do not work For you

RETURN 1



ON=*buy*

IF (<FINDID.i_vendor_use.LINK>==<SRC.UID>)

SPEAK You own this shop, just take what you want.

RETURN 1

ELSE

BUY

RETURN 1



ON=*sell*

SRC.TARG.SAY Ti soshol suma ja prodaju veshi, a ne pokupaju!

RETURN 1



ON=*get*

IF (<FINDID.i_vendor_use.LINK>==<SRC.UID>)

CASH

RETURN 1

ELSE

RETURN 1



[DIALOG d_vendor_nonown]                 // VENDOR NON-OWN  

150,200

page 0

gumppic 100 10 2070

button 165 85 2071 2072 1 0 0

text 141 45 0 0

button 123 45 208 209 1 0 1



[DIALOG d_vendor_nonown TEXT]                        

Remove vendor?



[DIALOG d_vendor_nonown BUTTON]  

ONBUTTON=0

ONBUTTON=1

REMOVE

SRC.SYSMESSAGE The vendor has been remove from your house.

RETURN 1



[DIALOG d_vendor_main]                 // VENDOR START MENU  

150,200

page 0

nomove

noclose

gumppic 100 10 2070

text 150 35 0 0

text 150 58 0 1

button 125 35 208 209 1 0 1

button 125 58 208 209 1 0 2

button 165 85 2071 2072 1 0 0



[DIALOG d_vendor_main TEXT]                        

See goods

Customize



[DIALOG d_vendor_main BUTTON]  

ONBUTTON=0

ONBUTTON=1

FINDLAYER.26.OPEN

SPEAK Take a look at your goods.

SRC.SYSMESSAGE For a list of commands for your vendor, say 'Help'.

RETURN 1

ONBUTTON=2

DIALOG d_vendor_customize



[dialog d_vendor_customize]                  // VENDOR CUSTOMIZATION MENU

0,0                     // Position

nomove                    // Never moveable

noclose                  // Never Closed

page 0                                       // Page 0

resizepic 25 0 2600 500 400                  // Backround

resizepic 45 60 5100 450 25                  // Backround Rectangle Top

resizepic 45 330 5100 450 25                 // Backround Rectangle Bottom

text 130 15 995 0                            // Title Text

button 340 358 242 241 1 0 2                 // Cancel Button 2

button 410 358 247 248 1 0 1                 // Okay Button 1

text 60 60 0 1                               // Upper Torso Text

button 160 63 5209 5003 0 1 0                // Upper Torso Button

text 190 60 0 15                             // Over Chest Text

button 270 63 5209 5003 0 3 0                // Over Chest Button

text 300 60 0 32                             // Footwear Text

button 370 63 5209 5003 0 5 0                // Footwear Button

text 400 60 0 19                             // Hats Text

button 440 63 5209 5003 0 4 0                // Hats Button

text 65 330 0 11                             // Lower Torso Text

button 165 333 5208 5003 0 2 0               // Lower Torso Button

text 195 330 0 37                            // Back Text

button 245 333 5208 5003 0 6 0               // Back Button

text 275 330 0 39                            // Hair Text

button 320 333 5208 5003 0 7 0               // Hair Button

text 350 330 0 50                            // Held Items Text

button 450 333 5208 5003 0 8 0               // Held Items Button

page 1                                       // Page 1

text 70 95 995 3                             // Shirt Text                                                    

button 130 120 210 211 1 0 3                 // Shirt Button

tilepic 70 120 5399                          // Shirt Picture

text 70 175 995 4                            // Fancy Shirt Text

button 130 205 210 211 1 0 4                 // Fancy Shirt Button

tilepic 75 200 7933                          // Fancy Shirt Picture

text 70 255 995 7                            // Plain Dress

button 130 280 210 211 1 0 5                 // Plain Dress Button

tilepic 75 280 7937                          // Plain Dress Picture

text 200 95 995 8                            // Fancy Dress Text

button 270 120 210 211 1 0 6                 // Fancy Dress Button

tilepic 210 110 7935                         // Fancy Dress Picture

text 200 175 995 9                           // Robe Text

button 270 205 210 211 1 0 7                 // Robe Button

tilepic 210 200 7939                         // Robe Picture

resizepic 85 358 5100 100 25                 // Color Backround Box

text 95 360 0 59                             // Color Text

button 150 361 210 211 1 0 8                 // Color Button

resizepic 190 358 5100 100 25                // Remove Backround Box

text 205 360 0 60                            // Remove Text

button 260 361 210 211 1 0 9                 // Remove Button

page 2                                       // Page 2

text 100 120 995 12                          // Fancy Pants Text

button 145 150 210 211 1 0 10                // Fancy Pants Button

tilepic 100 140 5433                         // Fancy Pants Picture

text 100 220 995 13                          // Kilt Text

button 145 250 210 211 1 0 11                // Kilt Button

tilepic 100 250 5431                         // Kilt Pic

text 275 120 995 14                          // Skirt Text

button 340 150 210 211 1 0 12                // Skirt Button

tilepic 280 140 5398                         // Skirt Picture

resizepic 85 358 5100 100 25                 // Color Backround Box            

text 95 360 0 59                             // Color Text

button 150 361 210 211 1 0 13                // Color Button

resizepic 190 358 5100 100 25                // Remove Backround Box

text 205 360 0 60                            // Remove Text

button 260 361 210 211 1 0 14                // Remove Button

page 3                                       // Page 3

text 70 95 995 2                             // Doublet Text

button 130 120 210 211 1 0 15                // Doublet Button

tilepic 65 120 8059                          // Doublet Picture

text 200 95 995 5                            // Tunic Text                      

button 270 120 210 211 1 0 16                // Tunic Button          

tilepic 210 110 8097                         // Tunic Picture

text 200 175 995 6                           // Surcoat Text                  

button 270 205 210 211 1 0 17                // Surcoat Button

tilepic 210 200 8189                         // Surcoat Picture

text 70 165 995 16                           // Body Sash Text                  

button 130 205 210 211 1 0 18                // Body Sash Button

tilepic 80 200 5441                          // Body Sash Picture

text 70 255 995 17                           // Half Apron Text                  

button 130 280 210 211 1 0 19                // Half Apron Button

tilepic 75 280 5435                          // Half Apron Picture

text 200 255 995 18                          // Full Apron Text

button 270 280 210 211 1 0 20                // Full Apron Button

tilepic 210 280 5437                         // Full Apron Picture

text 340 95 995 10                           // Jesters Robe Text

button 400 120 210 211 1 0 21                // Jesters Robe Button

tilepic 330 115 8095                         // Jesters Robe Picture

resizepic 85 358 5100 100 25                 // Color Backround Box  

text 95 360 0 59                             // Color Text

button 150 361 210 211 1 0 22                // Color Button

resizepic 190 358 5100 100 25                // Remove Backround Box

text 205 360 0 60                            // Remove Text

button 260 361 210 211 1 0 23                // Remove Button

page 4                                       // Page 4

text 70 95 995 20                            // Hats Text

button 130 120 210 211 1 0 24                // Hats Button

tilepic 75 120 5444                          // Hats Picture

text 70 175 995 21                           // Bandana Text

button 130 205 210 211 1 0 25                // Bandana Button

tilepic 75 200 5440                          // Bandana Picture

text 70 255 995 22                           // Floopy Text

button 130 280 210 211 1 0 26                // Floppy Button

tilepic 75 280 5907                          // Floppy Picture

text 180 95 995 23                           // Wide Text

button 240 120 210 211 1 0 27                // Wide Button

tilepic 190 120 5908                         // Wide Picture

text 180 175 995 24                          // Cap Text

button 240 205 210 211 1 0 28                // Cap Button

tilepic 190 205 5909                         // Cap Picture

text 180 255 995 25                          // Tall Text

button 240 280 210 211 1 0 29                // Tall Button

tilepic 195 280 5910                         // Tall Picture

text 305 95 995 26                           // Straw Text

button 350 120 210 211 1 0 30                // Straw Button

tilepic 305 120 5911                         // Straw Picture

text 305 175 995 27                          // Wizards Text

button 350 205 210 211 1 0 31                // Wizards Button

tilepic 305 205 5912                         // Wizards Picture

text 305 255 995 28                          // Bonnet Text

button 350 280 210 211 1 0 32                // Bonnet Button

tilepic 310 280 5913                         // Bonnet Picture

text 405 95 995 29                           // Feathered Text

button 450 120 210 211 1 0 33                // Feathered Button

tilepic 405 120 5914                         // Feathered Picture

text 405 175 995 30                          // Tricone Text

button 450 205 210 211 1 0 34                // Tricone Button

tilepic 405 205 5915                         // Tricone Picture

text 405 255 995 31                          // Jesters Text

button 450 280 210 211 1 0 35                // Jesteres Button

tilepic 410 280 5916                         // Jesteres Picture

resizepic 85 358 5100 100 25                 // Color Backround Box

text 95 360 0 59                             // Color Text

button 150 361 210 211 1 0 36                // Color Button

resizepic 190 358 5100 100 25                // Remove Backround Box

text 205 360 0 60                            // Remove Text

button 260 361 210 211 1 0 37                // Remove Button

page 5                                       // Page 5

text 100 120 995 33                          // Sandals Text

button 145 150 210 211 1 0 38                // Sandals Button

tilepic 100 140 5901                         // Sandals Picture

text 100 220 995 34                          // Shoes Text

button 145 250 210 211 1 0 39                // Shoes Button

tilepic 100 250 5904                         // Shoes Picture

text 275 120 995 35                          // Boots Text

button 340 150 210 211 1 0 40                // Boots Button

tilepic 280 140 5899                         // Boots Picture

text 275 220 995 36                          // Thigh Boots Text

button 340 250 210 211 1 0 41                // Thigh Boots Button

tilepic 280 240 5906                         // Thigh Boots Picture

resizepic 85 358 5100 100 25                 // Color Backround Box

text 95 360 0 59                             // Color Text

button 150 361 210 211 1 0 42                // Color Picture

resizepic 190 358 5100 100 25                // Remove Backround Box

text 205 360 0 60                            // Remove Text

button 260 361 210 211 1 0 43                // Remove Button

page 6                                       // Page 6

text 100 120 995 38                          // Cloak Text

button 145 150 210 211 1 0 44                // Cloak Button

tilepic 85 150 5397                          // Cloak Picture                

resizepic 85 358 5100 100 25                 // Color Backround Box

text 95 360 0 59                             // Color Text

button 150 361 210 211 1 0 45                // Color Button

resizepic 190 358 5100 100 25                // Remove Backround Box

text 205 360 0 60                            // Remove Text

button 260 361 210 211 1 0 46                // Remove Button

page 7                                       // Page 7

text 90 95 995 40                            // Short Text

button 70 95 210 211 1 0 47                  // Short Button

text 90 120 995 41                           // Long Text

button 70 120 210 211 1 0 48                 // Long Button

text 90 145 995 42                           // Pony Tail Text

button 70 145 210 211 1 0 49                 // Pony Tail Button

text 90 170 995 43                           // Mohawk Text

button 70 170 210 211 1 0 50                 // Mohawk Button

text 90 195 995 44                           // Pageboy Text

button 70 195 210 211 1 0 51                 // Pageboy Button

text 90 220 995 45                           // Topknot Text

button 70 220 210 211 1 0 52                 // Topknot Button

text 90 245 995 46                           // Curly Text

button 70 245 210 211 1 0 53                 // Curly Button

text 90 270 995 47                           // Receeding Text      

button 70 270 210 211 1 0 54                 // Receeding Button

text 90 295 995 48                           // 2 Tails Text

button 70 295 210 211 1 0 55                 // 2 Tails Button

text 270 95 995 52                           // Moustache Text

button 250 95 210 211 1 0 56                 // Moustache Button

text 270 120 995 53                          // Short Beard Text

button 250 120 210 211 1 0 57                // Short Beard Button

text 270 145 995 54                          // Short Beard / Moustache Text

button 250 145 210 211 1 0 58                // Short Beard / Moustache Button

text 270 170 995 55                          // Long Beard Text

button 250 170 210 211 1 0 59                // Long Beard Button

text 270 195 995 56                          // Long Beard / Moustache Text

button 250 195 210 211 1 0 60                // Long Beard / Moustache Button

text 270 220 995 57                          // Goatee Text

button 250 220 210 211 1 0 61                // Goatee Button

text 270 245 995 58                          // Vandyke Text

button 250 245 210 211 1 0 62                // Vandyke Button

resizepic 85 358 5100 100 25                 // Color Backround Box

text 95 360 0 59                             // Color Text

button 150 361 210 211 1 0 63                // Color Button

resizepic 190 358 5100 100 25                // Remove Backround Box

text 205 360 0 60                            // Remove Text

button 260 361 210 211 1 0 64                // Remove Button

page 8                                       // Page 8

text 90 95 995 64                            // Fishing Pole Text

button 70 95 210 211 1 0 65                  // Fishing Pole Button

text 90 120 995 65                           // Pickaxe Text

button 70 120 210 211 1 0 66                 // Pickaxe Button

text 90 145 995 66                           // Pitchfork Text

button 70 145 210 211 1 0 67                 // Pitchfork Button

text 90 170 995 67                           // Cleaver Text

button 70 170 210 211 1 0 68                 // Cleaver Button

text 90 195 995 68                           // Mace Text

button 70 195 210 211 1 0 69                 // Mace Button

text 90 220 995 69                           // Torch Text

button 70 220 210 211 1 0 70                 // Torch Button

text 90 245 995 70                           // Hammer Text

button 70 245 210 211 1 0 71                 // Hammer Button

text 90 270 995 71                           // Longsword Text

button 70 270 210 211 1 0 72                 // Longsword Button

text 90 295 995 72                           // Gnarlled Staff Text

button 70 295 210 211 1 0 73                 // Gnarlled Staff Button

text 270 95 995 73                           // Crossbow Text

button 250 95 210 211 1 0 74                 // Croosbow Button

text 270 120 995 74                          // War Mace Text

button 250 120 210 211 1 0 75                // War Mace Button

text 270 145 995 75                          // Two-Handed Axe Text

button 250 145 210 211 1 0 76                // Two-Handed Axe Button

text 270 170 995 76                          // Spear Text

button 250 170 210 211 1 0 77                // Spear Button

text 270 195 995 77                          // Katana Text

button 250 195 210 211 1 0 78                // Katana Button

text 270 220 995 78                          // Spellbook Text

button 250 220 210 211 1 0 79                // Spellbook Button

resizepic 190 358 5100 100 25                // Remove Backround Box

text 205 360 0 60                            // Remove Text

button 260 361 210 211 1 0 80                // Remove Button

resizepic 70 358 5100 100 25                // NAME Change Font

text 75 360 0 61                             // NAME Change Text

button 135 361 210 211 1 0 81           // NAME Change Button



[dialog d_vendor_customize TEXT]

VENDOR CUSTOMIZATION MENU

Upper Torso

Doublet

Shirt

Fancy shirt

Tunic

Surcoat

Plain dress

Fancy dress

Robe

Jester's Robe

Lower Torso

Fancy pants

Kilt

Skirt

Over chest

Body sash

Half apron

Full apron

Hats

Skullcap

Bandana

Floppy

Wide

Cap

Tall

Straw

Wizards

Bonnet

Feathered

Tricorne

Jester's

Footwear

Sandals

Shoes

Boots

Thigh Boots

Back

Cloak

Hair

Short

Long

Pony Tail

Mohawk

Pageboy

Topknot

Curly

Receding

2 Tails

Bald

Held Items

None

Moustache

Short Beard

Short Beard / Moustache

Long Beard

Long Beard / Moustache

Goatee

VanDyke

Color

Remove

Change Name

Male

Change Greeting

Fishing Pole

Pickaxe

Pitchfork

Cleaver

Mace

Torch

Hammer

Long Sword

Gnarled Staff

Crossbow

War Mace

Two-Handed Axe

Spear

Katana

Spellbook

Name



[dialog d_vendor_customize BUTTON]

ONBUTTON=0

DORAND 10

SPEAK Good journeys to you.



SPEAK Safe travels to you.



SPEAK The market will surely be good for such fine wares.



SPEAK I only live to serve thee.



SPEAK One day, I would like to ride a horse, until then I will wait here and sell goods for you.



SPEAK I do only thy bidding.



SPEAK Oh goody!  I get to stand here and sell things.  My life is complete.



SPEAK It shall be as you say.



SPEAK Mother told me to become a mage, but no, I wanted a 'people' position.



SPEAK I love you, fair master.



ENDDO

ONBUTTON=1

DORAND 10

SPEAK Good journeys to you.



SPEAK Safe travels to you.



SPEAK The market will surely be good for such fine wares.



SPEAK I only live to serve thee.



SPEAK One day, I would like to ride a horse, until then I will wait here and sell goods for you.



SPEAK I do only thy bidding.



SPEAK Oh goody!  I get to stand here and sell things.  My life is complete.



SPEAK It shall be as you say.



SPEAK Mother told me to become a mage, but no, I wanted a 'people' position.



SPEAK I love you, fair master.



ENDDO

ONBUTTON=2

DORAND 10

SPEAK Good journeys to you.



SPEAK Safe travels to you.



SPEAK The market will surely be good for such fine wares.



SPEAK I only live to serve thee.



SPEAK One day, I would like to ride a horse, until then I will wait here and sell goods for you.



SPEAK I do only thy bidding.



SPEAK Oh goody!  I get to stand here and sell things.  My life is complete.



SPEAK It shall be as you say.



SPEAK Mother told me to become a mage, but no, I wanted a 'people' position.



SPEAK I love you, fair master.



ENDDO

ONBUTTON=3  //shirt

FINDLAYER(5).REMOVE

SRC.NEWITEM 01517

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=4  //fancy shirt

FINDLAYER(5).REMOVE

SRC.NEWITEM 01efd

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=5  //plain dress

FINDLAYER(5).REMOVE

SRC.NEWITEM 01f01

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=6  //fancy dress

FINDLAYER(22).REMOVE

SRC.NEWITEM 01eff

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=7  //robe

FINDLAYER(22).REMOVE

SRC.NEWITEM 01f03

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=8                 //  <<<<<-----COLOR BUTTON, ADD GUMP THERE

IF (<FINDLAYER.5.UID>>0) && (<FINDLAYER.22.UID>>0)

DIALOG d_vend_color_1

RETURN 1

ELSEIF (<FINDLAYER.5.UID>>0)

FINDLAYER(5).INPDLG COLOR 5

RETURN 1

ELSE

FINDLAYER(22).INPDLG COLOR 5

RETURN 1

ENDIF

ONBUTTON=9

FINDLAYER(5).REMOVE

FINDLAYER(22).REMOVE

RETURN 1

ONBUTTON=10  //fancy pants

FINDLAYER(4).REMOVE

SRC.NEWITEM 01539

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=11  //kilt

FINDLAYER(23).REMOVE

SRC.NEWITEM 01537

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=12  //skirt

FINDLAYER(23).REMOVE

SRC.NEWITEM 01516

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=13                //  <<<<<-----COLOR BUTTON, ADD GUMP THERE

IF (<FINDLAYER.4.UID>>0) && (<FINDLAYER.23.UID>>0)

DIALOG d_vend_color_2

RETURN 1

ELSEIF (<FINDLAYER.4.UID>>0)

FINDLAYER(4).INPDLG COLOR 5

RETURN 1

ELSE

FINDLAYER(23).INPDLG COLOR 5

RETURN 1

ENDIF

ONBUTTON=14

FINDLAYER(4).REMOVE

FINDLAYER(23).REMOVE

RETURN 1

ONBUTTON=15  //doublet

FINDLAYER(17).REMOVE

SRC.NEWITEM 01f7b

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=16  //tunic        

FINDLAYER(17).REMOVE

SRC.NEWITEM 01fa1

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=17  //surcoat              

FINDLAYER(17).REMOVE

SRC.NEWITEM 01ffd

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=18  //body sash

FINDLAYER(17).REMOVE

SRC.NEWITEM 01541

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=19  //half apron

FINDLAYER(12).REMOVE

SRC.NEWITEM 0153b

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=20  //full apron

FINDLAYER(17).REMOVE

SRC.NEWITEM 0153d

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=21  //jester suit

FINDLAYER(17).REMOVE

SRC.NEWITEM 01f9f

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=22                //  <<<<<-----COLOR BUTTON, ADD GUMP THERE

IF (<FINDLAYER.17.UID>>0) && (<FINDLAYER.12.UID>>0)

DIALOG d_vend_color_3

RETURN 1

ELSEIF (<FINDLAYER.17.UID>>0)

FINDLAYER(17).INPDLG COLOR 5

RETURN 1

ELSE

FINDLAYER(12).INPDLG COLOR 5

RETURN 1

ENDIF

ONBUTTON=23

FINDLAYER(12).REMOVE

FINDLAYER(17).REMOVE

RETURN 1

ONBUTTON=24  //skullcap

FINDLAYER(6).REMOVE

SRC.NEWITEM 01544

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=25  //bandana

FINDLAYER(6).REMOVE

SRC.NEWITEM 0153f

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=26  //floppy

FINDLAYER(6).REMOVE

SRC.NEWITEM 01713

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=27  //wide brim

FINDLAYER(6).REMOVE

SRC.NEWITEM 01714

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=28  //cap

FINDLAYER(6).REMOVE

SRC.NEWITEM 01715

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=29  //tall

FINDLAYER(6).REMOVE

SRC.NEWITEM 01716

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=30  //straw

FINDLAYER(6).REMOVE

SRC.NEWITEM 01717

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=31  //wizards

FINDLAYER(6).REMOVE

SRC.NEWITEM 01718

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=32  //bonet

FINDLAYER(6).REMOVE

SRC.NEWITEM 01719

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=33  //feathered

FINDLAYER(6).REMOVE

SRC.NEWITEM 0171a

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=34  //tricone

FINDLAYER(6).REMOVE

SRC.NEWITEM 0171b

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=35  //jesters

FINDLAYER(6).REMOVE

SRC.NEWITEM 0171c

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=36                //  <<<<<-----COLOR BUTTON, ADD GUMP THERE

IF (<FINDLAYER.6.UID>>0)

FINDLAYER(6).INPDLG COLOR 5

RETURN 1

ENDIF

ONBUTTON=37

FINDLAYER(6).REMOVE

RETURN 1

ONBUTTON=37

FINDLAYER(6).REMOVE

RETURN 1

ONBUTTON=38  //sandals

FINDLAYER(3).REMOVE

SRC.NEWITEM 0170d

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=39  //shoes

FINDLAYER(3).REMOVE

SRC.NEWITEM 01710

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=40  //boots

FINDLAYER(3).REMOVE

SRC.NEWITEM 0170c

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=41  //thigh boots

FINDLAYER(3).REMOVE

SRC.NEWITEM 01712

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=42                //  <<<<<-----COLOR BUTTON, ADD GUMP THERE

IF (<FINDLAYER.3.UID>>0)

FINDLAYER(3).INPDLG COLOR 5

RETURN 1

ENDIF

ONBUTTON=43

FINDLAYER(3).REMOVE

v_rand_message

RETURN 1

ONBUTTON=44  //cloak

FINDLAYER(20).REMOVE

SRC.NEWITEM 01515

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

ONBUTTON=43

FINDLAYER(3).REMOVE

RETURN 1

ONBUTTON=44  //cloak

FINDLAYER(20).REMOVE

SRC.NEWITEM 01515

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=45                //  <<<<<-----COLOR BUTTON, ADD GUMP THERE

IF (<FINDLAYER.3.UID>>0) && (<FINDLAYER.20.UID>>0)

DIALOG d_vend_color_4

RETURN 1

ELSEIF (<FINDLAYER.3.UID>>0)

FINDLAYER(3).INPDLG COLOR 5

RETURN 1

ELSE

FINDLAYER(20).INPDLG COLOR 5

RETURN 1

ENDIF

ONBUTTON=46

FINDLAYER(20).REMOVE

RETURN 1

ONBUTTON=47  //short hair

FINDLAYER(11).REMOVE

SRC.NEWITEM 0203b

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=48  //long

FINDLAYER(11).REMOVE

SRC.NEWITEM 0203c

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=49  //pony tail

FINDLAYER(11).REMOVE

SRC.NEWITEM 0203d

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=50  //mohawk

FINDLAYER(11).REMOVE

SRC.NEWITEM 02044

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=51  //pageboy

FINDLAYER(11).REMOVE

SRC.NEWITEM 02045

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=52  //topknot

FINDLAYER(11).REMOVE

SRC.NEWITEM 0204a

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=53  //curley

FINDLAYER(11).REMOVE

SRC.NEWITEM 02047

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=54  //receding

FINDLAYER(11).REMOVE

SRC.NEWITEM 02048

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=55  //2 tails

FINDLAYER(11).REMOVE

SRC.NEWITEM 02049

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=56  //moustache

IF (<BODY>==c_Man)

FINDLAYER(16).REMOVE

SRC.NEWITEM 02041

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ELSE

SRC.SYSMESSAGE Female's cannot have facial hair!

ONBUTTON=57  //short beard

IF (<BODY>==c_Man)

FINDLAYER(16).REMOVE

SRC.NEWITEM 0203f

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ELSE

SRC.SYSMESSAGE Female's cannot have facial hair!

ONBUTTON=58  //short beard/moustache

IF (<BODY>==c_Man)

FINDLAYER(16).REMOVE

SRC.NEWITEM 0204b

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ELSE

SRC.SYSMESSAGE Female's cannot have facial hair!

ONBUTTON=59  //long beard

IF (<BODY>==c_Man)

FINDLAYER(16).REMOVE

SRC.NEWITEM 0203e

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ELSE

SRC.SYSMESSAGE Female's cannot have facial hair!

ONBUTTON=60  //long beard/moustache

IF (<BODY>==c_Man)

FINDLAYER(16).REMOVE

SRC.NEWITEM 0204c

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ELSE

SRC.SYSMESSAGE Female's cannot have facial hair!

ONBUTTON=61  //goatee

IF (<BODY>==c_Man)

FINDLAYER(16).REMOVE

SRC.NEWITEM 02040

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ELSE

SRC.SYSMESSAGE Female's cannot have facial hair!

ONBUTTON=62  //vandyke

IF (<BODY>==c_Man)

FINDLAYER(16).REMOVE

SRC.NEWITEM 0204d

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ELSE

SRC.SYSMESSAGE Female's cannot have facial hair!

ONBUTTON=63                //  <<<<<-----COLOR BUTTON, ADD GUMP THERE

IF (<FINDLAYER.11.UID>>0) && (<FINDLAYER.16.UID>>0)

DIALOG d_vend_color_5

RETURN 1

ELSEIF (<FINDLAYER.11.UID>>0)

FINDLAYER(11).INPDLG COLOR 5

RETURN 1

ELSE

FINDLAYER(16).INPDLG COLOR 5

RETURN 1

ENDIF

ONBUTTON=64

FINDLAYER(11).REMOVE

FINDLAYER(16).REMOVE

RETURN 1

ONBUTTON=65  //fishing pole

FINDLAYER(2).REMOVE

SRC.NEWITEM 0dbf

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=66  //pickaxe

FINDLAYER(2).REMOVE

SRC.NEWITEM 0e86

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=67  //pitchfork

FINDLAYER(2).REMOVE

SRC.NEWITEM 0e87

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=68  //cleaver

FINDLAYER(1).REMOVE

SRC.NEWITEM 0ec3

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=69  //mace

FINDLAYER(1).REMOVE

SRC.NEWITEM 0f5c

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=70  //torch

FINDLAYER(2).REMOVE

SRC.NEWITEM 0f64

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=71  //hammer

FINDLAYER(1).REMOVE

SRC.NEWITEM 013e3

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=72  //longsword

FINDLAYER(1).REMOVE

SRC.NEWITEM 0f61

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=73  //gnarled staff

FINDLAYER(2).REMOVE

SRC.NEWITEM 013f8

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=74  //crossbow

FINDLAYER(2).REMOVE

SRC.NEWITEM 013fd

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=75  //war mace

FINDLAYER(1).REMOVE

SRC.NEWITEM 01407

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=76  //two-handed axe

FINDLAYER(2).REMOVE

SRC.NEWITEM 01443

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=77  //spear

FINDLAYER(2).REMOVE

SRC.NEWITEM 0f62

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=78  //katana

FINDLAYER(1).REMOVE

SRC.NEWITEM 013ff

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=79  //spellbook

FINDLAYER(1).REMOVE

SRC.NEWITEM 0efa

SRC.ACT.CONT=<SERIAL>

ACT.EQUIP

RETURN 1

ONBUTTON=80

FINDLAYER(1).REMOVE

FINDLAYER(2).REMOVE

RETURN 1

ONBUTTON=81  //Change NAME      By AHgpeuKA

TRYP 4 INPDLG=NAME 30 //      By AHgpeuKA

SRC.FIX //            By AHgpeuKA

RETURN 1 //            By AHgpeuKA



[DIALOG d_vend_color_1]              // Main

0,0                                   // Position

resizepic 200 175 5054 400 300        // Curved Grey background

resizepic 210 185 3000 380 280        // Curved White background

resizepic 220 195 3000 360 100        // Curved White box

text 260 315 0000 0                   // Continue Text

button 220 315 4005 4006 1 0 1        // Continue Button

text 260 340 0000 1                   // Cancel Text

button 220 340 4005 4006 1 0 2        // Cancel Button

text 230 200 0000 2                   // Description

text 230 215 0000 3                   // Description



[DIALOG d_vend_color_1 TEXT]

I want to change layer 5.

I want to change layer 22.

Your vendor has multiple layers of items equiped.

Which layer do you wish to set the color of?



[DIALOG d_vend_color_1 BUTTON]

ONBUTTON=0

ONBUTTON=1

FINDLAYER(5).INPDLG COLOR 5

RETURN 1

ONBUTTON=2

FINDLAYER(22).INPDLG COLOR 5

RETURN 1



[DIALOG d_vend_color_2]              // Main

0,0                                   // Position

resizepic 200 175 5054 400 300        // Curved Grey background

resizepic 210 185 3000 380 280        // Curved White background

resizepic 220 195 3000 360 100        // Curved White box

text 260 315 0000 0                   // Continue Text

button 220 315 4005 4006 1 0 1        // Continue Button

text 260 340 0000 1                   // Cancel Text

button 220 340 4005 4006 1 0 2        // Cancel Button

text 230 200 0000 2                   // Description

text 230 215 0000 3                   // Description



[DIALOG d_vend_color_2 TEXT]

I want to change layer 4.

I want to change layer 23.

Your vendor has multiple layers of items equiped.
Пользователь в офлайнеDelete PostОтправить личное сообщение
Вернуться в начало страницы
+Ответить с цитированием данного сообщения
Dark_Falcon
сообщение 28.9.2004, 17:20
Сообщение #3


********

UoBugs
Сообщений: 1.534
Регистрация: 15.8.2004
Группа: Пользователи
Наличность: 0
Из: Москва
Пользователь №: 2.132



Еще скажи что ты его написал. (IMG:style_emoticons/default/laugh.gif)
Пользователь в офлайнеDelete PostОтправить личное сообщение
Вернуться в начало страницы
+Ответить с цитированием данного сообщения
Immortal
сообщение 29.9.2004, 7:06
Сообщение #4


****

Группа: Пользователи
Наличность: 0
Пользователь №: 1.861



Скрипт не плохой , но чем то он мне не понравился
Пользователь в офлайнеDelete PostОтправить личное сообщение
Вернуться в начало страницы
+Ответить с цитированием данного сообщения
Brutos
сообщение 29.9.2004, 10:36
Сообщение #5


***

BANNED
Сообщений: 59
Регистрация: 26.9.2004
Группа: Banned
Наличность: 0
Из: Израиль/Хайфа
Пользователь №: 2.312



ранче у меня был этот скрипт, хуже этого скрипта на вендорав нет!!! у нег оне удобны интерфейс, не берет деньги не у каго и т.д...


--------------------
С уважением, user posted image
Пользователь в офлайнеDelete PostОтправить личное сообщение
Вернуться в начало страницы
+Ответить с цитированием данного сообщения

Тема закрытаОткрыть новую тему
1 чел. читают эту тему (гостей: 1, скрытых пользователей: 0)
Пользователей: 0

 

- Текстовая версия | Версия для КПК Сейчас: 23.6.2025, 23:08
Designed by Nickostyle